środa, 31 maja 2017

Krótkie zawieszenie

Kochani!

Bardzo Was przepraszam, ale z przyczyn ode mnie niezależnych muszę na ok. miesiąc zawiesić bloga. Wiem, że nie tego się spodziewaliście, ale niestety nie mam innego wyjścia. Obiecuję, że pojawię się tak szybko, jak to możliwe i dokończę wszystkie historie już bez kolejnych opóźnień. Spodziewajcie się mnie i kolejnej notki w okolicach 01.07.
Wielkie buziaki, powodzenia na sesjach i udanego początku wakacji dla Wszystkich!

Venetiia.

PS. W razie pytań cały czas możecie się ze mną skontaktować: venetiia.noks@gmail.com
lub poprzez fb:
https://www.facebook.com/venetiia.noks

17 komentarzy:

  1. 😦😧😦😧😧😦😢😢😢😢😢😢😢😢😢

    OdpowiedzUsuń
  2. Och... Niezmiernie Nam przykro😢. Ale mam nadzieje,że wszystko sie u Ciebie poukłada jak najlepiej.
    Bedziemy czekac,az do nas wrócisz😘

    OdpowiedzUsuń
  3. No a ja nie rozumiem! Nie no, dobra, rozumiem. Wyróżnić się chciałam. Cokolwiek ci się tam nie dzieje, nie zostawiaj nas bez opieki;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać na Twój powrót z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam taka szczęśliwa gdy zobaczyłam ze jest coś nowego, a tu takie coś 😭😭 ale dla twoich rozdziałów (i rogacza, właśnie co z nim??) będę czekać nawet i do końca roku 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, BARDZO mi przykro, droga Venetiio. Rozumiem jednak, że życie jest takie, jakie jest i niestety często na pierwsze miejsce w hierarchii ważności wybijają się te rzeczy, które nie powinny.
    Mam nadzieję, że wrócisz do nas z nową energią ♡♡♡ Tymczasem zbieraj siły i spędzaj czas z tymi, których kochasz.
    Trzymaj się!
    Przesyłając gorące uściski,
    Martwiała

    [smocza-opowiesc.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, no cóź z czerwcem już tak niestety jest , że niby początek wakacji a roboty najwięcej z całego roku :( No trudno , mówi się cóż ;) Czekam więc cierpliwie,
    PF
    P.S.Wie ktoś, co z historią Rogatego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno będę czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekała na Twój powrót!
    A oto mój blog
    http://noweobliczeslytherina.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i może ktoś miałby ochotę zapoznać się z moim blogiem i wyrazić opinię :D
    Zapraszam1 :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej hej, więc ja piszę opowiadania na ang stronę fanfiction, uważam że Twoje historie są świetne, i chciałabym je pokazać całemu światu bez bariery językowej. Oczywiście z Twoją zgodą i copyright chciałabym przetłumaczyć i wstawić na stronę fanfiction.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, a jakie opowiadanie chciałabyś przetłumaczyć jako pierwsze?:) Ogólnie jeśli masz ochotę to możesz się ze mną skontaktować mailowo: venetiia.noks@gmail.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Hej, hej wiesz który jest dzisiaj? Tak 01.07!! 😁😁😁 także czekam na jakieś wieści od ciebie i mam nadzieje, że już wszystko jest w porządku 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, mam nadzieję, że szybko nas wrócisz. Czytałam wszystko, co napisałaś i jesteś w mojej ścisłej czołówce "dramione".

    Ja z kolei zdecydowałam się w końcu założyć własnego bloga (nie dramione), więc jeżeli znajdziesz czas i polecisz go, to będę bardzo wdzięczna, bo jak na pewno wiesz, najgorsze zawsze są początki :)

    http://spustoszenie-havoc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń